Известие

Collapse
No announcement yet.

С какво масло да карам AR 147 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    10w60 няма да е моя избор по скоро 5W50 е удачно за нашия уж умерен климат това естествено си е моето мнение.Това 60 ми се струва прекалено за нашия климат и за стила ми на каране.
    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
      10w60 няма да е моя избор по скоро 5W50 е удачно за нашия уж умерен климат това естествено си е моето мнение.Това 60 ми се струва прекалено за нашия климат и за стила ми на каране.
      Лятото ич не ни е умерен климата,бих казал,че си е жежко и ако ти е по-тежък десният крак 10w60 си е екстра.
      С 5W50 не съм карал и не мога да кажа нищо,вярно,че тук в Гърция лятото е по-топло от България и за това лятно време само 10w60 съм слагал до сега.......
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
        10w60 няма да е моя избор по скоро 5W50 е удачно за нашия уж умерен климат това естествено си е моето мнение.Това 60 ми се струва прекалено за нашия климат и за стила ми на каране.
        ами много зависи от стила ти на каране и от времето което караш .. ся ако колата я караш сам вътре на ниски обороти и на не много далечни растояния все тая .. ама ако си като мен примерно и като още много хора .. да се качиш на хубав път с пълна кола с 4 човека секи с багажа за плаж примерно отивам до Созопол под -160-170км не се пада просто щото пътя е супер смятай ако сложа тая чорбичка кво става .. в тоя мотор .. Ако пък пътуваш като някой хора от форума през 2 дена по 500 км на заварен педал на магистралата задължително 10w60
        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
        Fiat punto GT in progress ~200hp

        Comment


        • #49
          Колко време пъке е топло в България максимум 2 месеца и половина колко време карам аз в жегите 1 седмично през единствения ми почивен ден .През отпуската ми повече.Да натискам понякога но за кратко.Карам на кратки разтояния.Та на какво мнение сте дали пък 5w50 не е моето масло.
          Alfa's do't drop oil...they mark their territory

          Comment


          • #50
            Ние у село караме с такова.
            Attached Files
            164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
              ами много зависи от стила ти на каране и от времето което караш .. ся ако колата я караш сам вътре на ниски обороти и на не много далечни растояния все тая .. ама ако си като мен примерно и като още много хора .. да се качиш на хубав път с пълна кола с 4 човека секи с багажа за плаж примерно отивам до Созопол под -160-170км не се пада просто щото пътя е супер смятай ако сложа тая чорбичка кво става .. в тоя мотор .. Ако пък пътуваш като някой хора от форума през 2 дена по 500 км на заварен педал на магистралата задължително 10w60
              Колата се кара 80% градско на къси разтояния и си я понастъпвам 6,7 хил. за кратко на 1,2 скорост и толкоз.
              Alfa's do't drop oil...they mark their territory

              Comment


              • #52
                И аз се колебаех какво масло да използвам за следващата смяна: "Мobil" 5w50 или 10w60, но като се вземе под внимание климата в Швеция и стила ми на каране реших, че 5w50 е по-удачния вариант. Със отстъпката ми излезе 210 лева за 7 литра + масления филтър
                Alfa-Romeo 156 2.5 V6
                Yamaha MT-09 Tracer

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                  само ще ти кажа че колкото масла аз съм тествал на тоя мотор толкова коли нямаш в подписа си и при -15 както беше при нас в Бургас мотора си е малко по шумен но не и да троши орехи или квото и да е там .. и то първите 20 секунди след това си е все същото а знаеш ли тва 10в40 лятото с 4 човека в колата със скорост 120-130 при 40 градуса + на слънце кво се случва с количката ти ?? Предполагам много добре знаеш ама що да си признаеш
                  Що да е срамно? Ако охладителната ти система е наред на мотора и маслото им се случва точно НИЩО!!!
                  Тоя отговор добре ли е или имаш друга визия по въпроса?

                  Я да те питам колко е разликата в температурата на блока и главата зиме и лете мерено с термометър?
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
                    Колата се кара 80% градско на къси разтояния и си я понастъпвам 6,7 хил. за кратко на 1,2 скорост и толкоз.
                    Човече, тука отговор с какво масло точно да караш няма да получиш. Прецени си ти и това слагай!
                    Стилът на каране е най-важен. И хората са ти го препоръчали в книжката - за един стил едно масло, за друг стил друго.
                    Тука има 100000 теми за масла и във всичките накрая става манджа с грозде! Всеки си хвали маслото и почват едни безумни спорове...

                    Води се по написаното в книжката за сега, пък после като и свикнеш на колата, на шума на мотора, ще си прецениш кое масло как и се отразява!

                    Аз за това съм решил и уреди за ланягане и температура на маслото да си сложа, поне да добивам някаква по-реална представа от тях.
                    За нашите мотори, мисля че е добре да ги има!

                    Айде със здраве
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #55
                      Аз лично карам с 5в50 или 5в40 през зимата и с 10в60 лятото
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        А бе не е толкова важно, ама нека налее 5в-20 и да я юрне тази кола и после ти да даваш обяснения защо е родила преди да се окоти
                        Не после ,още сега давам обяснението- не ми минава през ума,че някой с Алфа може да и сипе 30 та камо ли 20.Сори,не всички сме досетливи

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                          Що да е срамно? Ако охладителната ти система е наред на мотора и маслото им се случва точно НИЩО!!!
                          Тоя отговор добре ли е или имаш друга визия по въпроса?

                          Я да те питам колко е разликата в температурата на блока и главата зиме и лете мерено с термометър?
                          Охладителната ти система колкото и да ти е наред няма да те предпази от тая вода дето сипваш .. тук не се говори само за температура даже напротив а за обороти а знаеш че тоя мотор не обича високите обороти пълен с вода нали ?? вода да щото при 100 градуса на маслото тая 20К си е както рейсинга при 140 .. дори по зле за ква охладителна система говорим че и за термометри даже
                          alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                          Fiat punto GT in progress ~200hp

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            Сипвай М10Д и без значение каква е температурата на околната среда, при студен старт ще издава едни и същи звуци...

                            Правилно казаха батките, че в юзър манюала, както и на лепенката на капака (когато си е на мястото) изрично пише, че маслото за ТС е 20К Алфа Ромео (изрично е написана модификацията, мисля, че има разлика с онова дето не пише Алфа Ромео на него) и за "спортно" каране Рейсинг.

                            Тия простотии дето ги пишете за цифричките най-вероятно и вие самите си знаете, че нямат особено значение... Освен тия 2 цифрички едно масло има още 100 характеристики.

                            А тези "тестове" в ютюб при минус едиколко си градуса дето маслото става гъсто и не тече какво точно показват, че аз съм тъп и не им схващам идеята..?
                            Тия дето са проектирали двигателите дали не знаят, че маслото става гъсто при минус 20, а? Или са чакали някой с 5 пластмасови бутилки от минерална вода навързани с тел за дъска да им покаже (в ютюб), че не са били прави като са проектирали двигателя..?

                            Верно е, че в беге всички сме супер умните и с едвам-завършено-средно образование знаем повече от дизайнерите на двигатели, дето метача пред лабораторията им им 8 "виШота", ама това не успявам да го проумея...

                            Айде обяснете ми, защитници на вездесъщността на цифричките преди и след "W"-то на етикетчето на маслото, как се получава така, че излизащо от опаковката (нека приемем, че е в "студено състояние"), YACCO Galaxie (15W50) e на вид и усет по-рядко/течно/"тънко" от SELENIA Racing (10W60)..?
                            Или то може да е по-течно, ама като го сложа в бутилка от минерална вода при минус 20, ще стане по-гъсто, защото първата му цифричка е 15..?

                            А забелязвате ли (дори и само от ровене в интернет, щото "познанията" на повечето имат точно такава база), че на най-скъпите масла на етикета не пише ХWХХ..? Тия "вискозитети" за мен в по-голямата си част са търговски трик, таргетиран към технически полуграмотни потребители (още по-опасни от тотално неграмотните, защото знаят достатъчно малко, че да можеш да ги убедиш в невероятната важност на нещо такова)...

                            Не е срамно да си признаеш, че не разбираш в дадена област и да се довериш на "книгите" по темата (а не на ютюб и лични разсъждения базирани на лична логика), вЕрвайте ми.
                            много точно си го написал, но въпреки че ми изтриха вчера мнението пак ще го повторя.

                            много е лесно да пишеш глупости за неща които си мислиш че разбираш. това да натвориш 2600 поста за 6 месеца и да имаш мнение по всяка тема е голям талант.

                            простата истина ,е че повечето хора спряха да пишат тук заради такива "разбирачи", а тези които имат повече опит и са пробвали това-онова на своя глава не искат да се компрометират.

                            мога да се обзаложа, че всички които препоръчаха Селения рейсинг са го пробвали от дълги години и както сами казаха колегите "badmadafaka" и "bobo" , от Алфа Ромео сигурно са прости и не разбират от масла, щото не продават Алфа 156 ТС в Скандинавия например.

                            всеки сам си прави изводите с какво масло да кара, но генералния извод е че повечето ТС са скапани от скапано масло и експерименти с това не бива освен ако не искаш да си съсипеш мотора.

                            хубаво е преди всичко всеки да си чете ръководството за употреба преди да си прави експерименти или гледа youtube- ако искате пак ми изтрийте поста
                            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                            Lancia Ypsilon '02

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от badmadafaka
                              как се получава така, че излизащо от опаковката (нека приемем, че е в "студено състояние"), YACCO Galaxie (15W50) e на вид и усет по-рядко/течно/"тънко" от SELENIA Racing (10W60)..?
                              Мда, тва и на мен ми направи впечатление, въпреки че чесно казано не знам как изглежда Селенията, Галаксито при една и съща стайна температура си изглежда по рядко от 5/40 да речем......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #60
                                Мотора ли ти каза какво обича и какво не? Със сигурност знам, че двигателя на обича 10W60+високи обороти и над 5000км. Да, точно - при спортно каране Рацинга след 5000км- чао, чао(ама на български, не на италиански). При нормално каране 10В60 се сменя на 20 000км, ама при това каране по-евтино си е 20К, така, че всеки си прави сметката.
                                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                                Comment

                                Working...
                                X